15.1 Algemeen |
|
Het CBR doet er alles aan om de klant op een goede manier van dienst te zijn. Toch kan er altijd iets verkeerd gaan. Bijvoorbeeld vanwege een vergissing of een misverstand. Het CBR streeft ernaar in dat soort gevallen een passende oplossing te bieden. Daartoe biedt het CBR iedereen die zich benadeeld voelt door handelingen van medewerkers van het CBR, de gelegenheid om een klacht in te dienen. |
|
Doel |
Door een klacht in te dienen bij het CBR wordt de zaak (opnieuw) bekeken, volgens vaste richtlijnen. Een terecht aan de orde gestelde zaak wordt zoveel mogelijk teruggedraaid of er wordt een andere klantvriendelijke oplossing gevonden. Zo nodig past het CBR vaste gedragslijnen aan om systematisch voorkomende fouten te vermijden. |
|
Informatie |
Problemen kunnen vaak al tijdens een (telefoon)gesprek worden opgelost. Verder in dit hoofdstuk staat enkele telefoonnummers waar nadere informatie kan worden verkregen. |
|