Iemand die niet tevreden is over één of meer handelingen van het CBR, kan een klacht indienen. De activiteiten van het CBR betreffen in hoofdlijnen:- de afgifte van theoriecertificaten;
- de registratie van Verklaringen van rijvaardigheid;
- de registratie van Verklaringen van geschiktheid, benodigd voor de eerste aanvraag en de vernieuwing van rijbewijzen;
- de afgifte van CCV-diploma’s.
U kunt uw klacht op drie verschillende manieren aan het CBR doorgeven:Telefonisch De kandidaat kan hiervoor bellen naar onze Klantenservice via telefoonnummer 088 227 77 00. De opleider kan hiervoor bellen naar onze Klantenservice via telefoonnummer 088 227 29 00. Kies in het belmenu voor het organisatieonderdeel waarop uw klacht van toepassing is. Schriftelijk Dien uw klacht schriftelijk in bij: CBR afdeling Juridische zaken Postbus 5301 2280 HH Rijswijk ZH Vermeld hierbij uw persoons- en adresgegevens en eventueel uw telefoonnummer. Internet Geef uw klacht online door aan het CBR. Volg de aanwijzingen op het scherm, vul uw gegevens in en omschrijf uw klacht; zie klachtenformulier. |